HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

ZTE BladeNem vagyok olyan ostoba, hogy ne tudjam, az árcetlin a nulla nem azt jelenti, hogy ingyen van, de örömmel tapasztaltam, hogy a szokásos Pannon GSM-es telenoros akciók közt van olyan telefon-tarifacsomag párosítás, amiben az addig is használt díjcsomagom (kb. 5000 Ft/hó) szerepelt. Nem volt szándékomban új készüléket vásárolni, de megakadt a szemem a ZTE Blade-en, ami 2 év aláírásával ingyen elvihető volt. Egy androidos készülék ingyen, és nem az ótvar Galaxy Mini!

Jó a mérete (4.6 3.5 hüvelykes képátló), gyönyörű a kijelzője (480x800), és van benne elég memória (512 Mbyte). Az üzemidő és a kamera átlagon aluli, de még mindig jobb, mint a jelenlegi (egy hibás Pré, hibás áramellátással és nem működő kamerával), eddig se fájt, ezután se fog. A processzor meglehetősen gyenge, főleg egy ekkora pixeltömeg mozgatásához, de úgysem vagyok gamer.

Az egyetlen kritikus dolog a belső háttértár kicsi mérete. Öcsém mutogatta HTC Wildfire S készülékét, aminek ugyanez a baja: hiába lehet SD kártyára is installni meg átrakni az appokat, az a fránya tárhely csak elfogy. De csak van valami megoldás, mi másért főznek ROM-okat a népek?

Így hát pár nap múlva beballagtam az ügyfélszolgálatra, és alig negyedórás papírmunka után felmarkoltam a zsákmányt. Végül is, ingyen volt, az sem lesz nagy veszteség, ha annyira felbosszant, hogy erős felindultságból kifolyólag a falhoz vágom.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr733513705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tjp 2012.01.02. 17:15:38

ezt tartjuk gyilkolotelefonnak a kaeftenel - ha ezen elfut a szofver, akkor barmin, sot.

Atkakukac 2012.01.02. 17:22:09

Nekem is ilyenem van, jelenleg a Vodafone szervízben. A fatermoét már megcsinálták, övét a Telenorba kellett vinni. Ugyan azon a napon dugtam rá mind2 telót az autós töltőmre, elsőre meghalt a sajátom, aztán kölcsönkértem faterét mert elengedhetetlen a munkámhoz, azt is tönkrevágta. A lényeg, nagyon jó telefon és tényleg mai napig a legjobb ár-érték arányt nyújtja a magyar piacon csak vigyázz az autós töltőkkel.

További plusz infó, hogy hiába nyírta ki a telókat a töltő, még vissza tudtam tenni a gyári rom-okat, így nem veszett el a garanciám.

Ha érdekelnek egyéb Blade-es okosságok szívesen mesélek még.

Egyébként kíváncsi vagyok a folytatásra, Plastikon láttam a blogot!

husolek 2012.01.02. 17:45:26

"Jó a mérete (4.6 hüvelykes képátló)"
jó az 3,5"-nek is :)

"gyönyörű a kijelzője (480x800)"
ja, legalja sima LCD, porosodik, sokszor gyári pixelhibás. tényleg gyönyörű

Ezektől eltekintve mondjuk nem rossz kis teló, a szoftveres supportja kiemelkedő. Bár kicsit eljárt már felette az idő...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.01.02. 18:00:42

@husolek: javítom, amint tudom, köszi

istvanpetyko 2012.01.02. 18:26:56

Namost, van egy készülék aminek 4.3 colos képernyője van, annak ZTE Skate a neve. 4.6 colos ZTE készülékről nemtudok.

KTamas · http://ktamas.com/ 2012.01.02. 21:18:56

Remek, strapabiro darab (diszklemer: csunyan abuzalom a telefonjaimat. rossz szokasom.) Most a sved Comviq hivatalos 2.3-as romja van rajta ( android.modaco.com/topic/349790-zte-blade-android-235-stock-rom-16122011/ ), ez is eleg szarul van particionalva, keves benne a storage, cserebe stabil, gyors, nem tornek random dolgok mint a mostanaban egyre gyatrabb fozott romokban, amikrol szinte teljesen leszoktam, pedig regebben azokon eltem, es sok-sok evig voltam winmobileos ahol hat ugye.

blog.sancho.hu · http://blog.sancho.hu 2012.01.02. 21:22:34

Ernő bácsi! Az akku üzemidőn segít a Green Power free változata: blog.sancho.hu/2011/10/green-power-for-android-hosszabb.html

Majd egyszer tedd egy AMOLED mellé a kijelzőt... ;-)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.01.03. 15:41:30

Már raktam fel rá valami battéria varázslatot, aztán valamikor ez a téma is sorra fog kerülni.
süti beállítások módosítása