HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

A Sony kütyük mindig is a kedvenceim voltak a szép kijelzők és az átlagosnál jobb kamerák miatt. Gondoltam, ha a Sony Xperia E1 annyiszor segített a nehéz napokon, akkor a következő telefonom Sony lesz. Mivel a legutóbb nem sikerült 2 Gbyte RAM-os készüléket szerezni, emeltem a tétet, legyen 3 Gbyte. Kinéztem egy használt Sony Xperia Z3 készüléket, prémium kategória, mi baj lehet. 

Mondjuk az, hogy melegszik. De ezt túl lehet élni, mert ha nem számolunk vele bitcoint vagy túl sok Angry Birds röppályát, akkor nem melegszik.

Az se nagy ügy, hogy bugos az érintőképernyő. Vízszintesen, a tetejétől egyharmadnyira van kb. két pixelnyi halott érzékelő-sor, aminél a drag-and-drop elakad, kivéve ha olyan gyorsan húzom az ujjamat, hogy átugratom a hibás sávot.

Kaptam hozzá dokkoló egységet is, amivel fél év után eljutottam oda, hogy legfeljebb harmadik próbálkozásra rá tudom tenni úgy, hogy a telefon oldalán lévő speciálisan erre a célra kialakított csatlakozó érintkezzen a dokkolóban lévő párjához. Itt szeretnék emlékeztetni mindenkit arra, hogy egy micro USB töltő csatlakoztatása is megkíván ugyanennyi nekifutást. Szerencsére pár nappal ezelőtt a dokkoló beszüntette a töltés funkciót, így emiatt már nem kell cirmogni.

Telt-múlt az idő, január, február, ahogy jött a nyár, a telefon eleje kezdett a bal saroknál leválni. Először az tűnt fel, hogy miért nem látom az állapotjelző ledet: hát azért, mert az előlap elemelkedik, a led pedig a törzsben van, pici fénye elvész a térben.

sony_xperia_z3_a.jpg

Emellett, ha jobban megnézzük a készüléket, láthatjuk, hogy egy enyhe, de letagadhatatlan kanyarulatot formáz. A gyártók mostanában kezdik bemutatni a feltekerhető kijelzőket, nos, az én készülékem magától ráérzett a korszellemre.

sony_xperia_z3_b.jpg

A szigetelőszalag kevésnek bizonyult, ezért aztán enterprise szintű dupla bandázs megoldáshoz folyamodtam (lásd ábránkon), ami fényesen bevált, egy nanométert nem vált el az előlap a bal felső sarokban.

Hanem az alsó sarokban kezd leválni a hátulja.

De nincs para, amíg három részre nem esik szét, addig használni fogom, van egy szinte érintetlen csomag bandázsom, és a B terv klucsszereplője is ott lapul a fiókban, az Xperia E1.

Címkék: Sony Xperia Z3 Sony Xperia E1

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr7714132931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tvk · http://kodzaj.blog.hu 2018.08.13. 10:41:47

Nekem is volt szerencsém Xperia-khoz (Z3 Compact) és az előlap nekem is rendre levált. Az egyik eset nagyon tetszett volna neked ern0, mert a proximity szenzortól távolodott el 1mm-re az üveg, így az nem működött rendesen. Ez azzal járt, hogy ha felhívtam valakit, én nem tudtam letenni a telefont, mivel a képernyő lekapcsolt, úgy érzékelte mintha a fejemnél lenne. Ha felhívtam valakit és nem vette fel, én nem tudtam bontani a hívást. Roppant vicces volt. Tényleg kiabáltam, hogy "vedd már fel azt arohadt telefont!" meg "tedd már le!".
Megragasztották egy tizesért.

Aztán egyszer teljesen gallyra ment a képernyő és csak az alsó felén működött az érintés. Ki sem tudtam lockolni kézzel, de szerencsére egy OTG kábellel ki tudtam egerészni belőle az adataimat.

Következőnek bagóért vettem egy ugyanilyen telót. Ennek is elengedett a képernyője, de nem a proximity szenzornál, hanem a selfie kameránál, amit így elért a por és nem lehetett már vele normális szelfiket készíteni. Ezen kívül lifegett az USB zárófedele, elment a jack aljzat egyik oldala, más baja nem volt. :)

Pedig jó kis telók lehettek volna ezek a Sony-k ha rendesen meg vannak ragasztva.
süti beállítások módosítása