Talán egy hónapja, hogy rendeltem a gyereknek egy kottát a kotta.info-ról, PayPal-lal kifezettem azonnal, kiszállítást kértem munkahelyemre, elégedetten hátradőltem, beindítottam a kubai táncosnős videót, kicsit feltoltam a hangerőt, és rápöffentettem egy szivarra.
Tegnap szól a feleségem, hogy kéne már a kotta a gyereknek az iskolába, cirmogott a zongoratanárnő. Hm, valóban, most már meg kellett volna érkeznie. Elnyomom a szivart, lehalkítom a táncosnős videót, lássuk, hol tart az ügy.
- Nem emlékszem, hol rendeltem... ejnye, a leveleim között nincs semmiféle visszaigazolás vagy efféle. Biztos kitöröltem, de a trashben sincs.
- Nézzük meg a browser historyban, hol jártam a múlt hónapban, megvan: kotta.info.
- Elfelejtettem a kotta.info jelszavam, kérjünk e-mailban cserét, ó, már meg is jött, megy ez.
- Nocsak, nocsak, az eddigi rendeléseim megtekintésénél azt írja, "a termék elfogyott", hát, erről nem kaptam levelet. Se SMS-t, se fel nem hívtak, de még az anyámnak se szóltak, pedig az ő nevét is elkérték.
Durci vagyok. Na de akkor legalább a pénzt adják vissza! Nem emlékszem, hogy visszautalták volna, azért csekkoljuk le, hátha csak nekem nem tűnt fel.
- A rendelés napját nem tudom, mert ugye a kotta.info rendelés adatai oldalon efféle szamársággal nem fárasztják a vásárlót.
- Van viszont "rádió", igaz, nem működik, de azért értékeljük. Gondolom, a megrendelés dátumát mondaná be, meg a fizetési módot, fizetés megtörténtét, efféléket, amelyek nincsenek kiírva.
- Keressük meg az OTP számlámon, hogy visszautalták-e a pénzt. Az OTP bejelentkezéskor biztonsági SMS-t küld, ez máskor azonnal jön, most lapzártáig nem érkezett meg.
- Sebaj, modern Android 4.2-es okostelefonom van, keressük vissza az utalást és - ha van - a visszatérítést visszaigazoló SMS-t. Az SMS appban keresés funckió nincs. Bár a rendelés pontos dátumát nem tudom, de próbáljunk meg visszapörgetni egy hónapot. Hát ez nem fog menni, az SMS-ek listájában az időpont látszódik csak, a dátum nem, reménytelen.
- Végül a PayPal tranzakciók listájában megtaláltam: nem utalták vissza a pénzt.
Most itt tartunk, se pénz, se posztó.
UX téren ez a kotta 2014Q4-ben.
UPDATE:
Megpróbáltam az ezenebolt.hu-n rendelni, de a regisztrációnál nem jutottam tovább:
Azt hittem, a telefonszámmal van baja, de nem, a közterület mező volt túl hosszú, erre akkor jöttem rá, amikor a hosszú rendes címemet (épület, emelet stb.) kicseréltem rövidebb hülyeségre, azt továbbengedte. Nos, innen nem rendelünk.
Happy end: felhívtam telefonon a kotta.info-t a pénz miatt, sűrűn elnézést kértek, és küldik a kottát, mivel a sima nincs, a szlovák-magyar kétnyelvűt. Újabb fordulat: visszahívtak, hogy már kiküldték a csomagot, de a Posta tegnap visszahozta, nem találtak meg, mert nincs is B épület itt. Kijavíttattam velük II. épületre, holnap küldik újra.
Nema problema!