HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

Talán egy hónapja, hogy rendeltem a gyereknek egy kottát a kotta.info-ról, PayPal-lal kifezettem azonnal, kiszállítást kértem munkahelyemre, elégedetten hátradőltem, beindítottam a kubai táncosnős videót, kicsit feltoltam a hangerőt, és rápöffentettem egy szivarra.

Tegnap szól a feleségem, hogy kéne már a kotta a gyereknek az iskolába, cirmogott a zongoratanárnő. Hm, valóban, most már meg kellett volna érkeznie. Elnyomom a szivart, lehalkítom a táncosnős videót, lássuk, hol tart az ügy.

  • Nem emlékszem, hol rendeltem... ejnye, a leveleim között nincs semmiféle visszaigazolás vagy efféle. Biztos kitöröltem, de a trashben sincs.
  • Nézzük meg a browser historyban, hol jártam a múlt hónapban, megvan: kotta.info.
  • Elfelejtettem a kotta.info jelszavam, kérjünk e-mailban cserét, ó, már meg is jött, megy ez.
  • Nocsak, nocsak, az eddigi rendeléseim megtekintésénél azt írja, "a termék elfogyott", hát, erről nem kaptam levelet. Se SMS-t, se fel nem hívtak, de még az anyámnak se szóltak, pedig az ő nevét is elkérték.

Durci vagyok. Na de akkor legalább a pénzt adják vissza! Nem emlékszem, hogy visszautalták volna, azért csekkoljuk le, hátha csak nekem nem tűnt fel.

  • A rendelés napját nem tudom, mert ugye a kotta.info rendelés adatai oldalon efféle szamársággal nem fárasztják a vásárlót.
  • Van viszont "rádió", igaz, nem működik, de azért értékeljük. Gondolom, a megrendelés dátumát mondaná be, meg a fizetési módot, fizetés megtörténtét, efféléket, amelyek nincsenek kiírva.
kottainfo-radio.png
  • Keressük meg az OTP számlámon, hogy visszautalták-e a pénzt. Az OTP bejelentkezéskor biztonsági SMS-t küld, ez máskor azonnal jön, most lapzártáig nem érkezett meg.
  • Sebaj, modern Android 4.2-es okostelefonom van, keressük vissza az utalást és - ha van - a visszatérítést visszaigazoló SMS-t. Az SMS appban keresés funckió nincs. Bár a rendelés pontos dátumát nem tudom, de próbáljunk meg visszapörgetni egy hónapot. Hát ez nem fog menni, az SMS-ek listájában az időpont látszódik csak, a dátum nem, reménytelen.
  • Végül a PayPal tranzakciók listájában megtaláltam: nem utalták vissza a pénzt.

Most itt tartunk, se pénz, se posztó.

UX téren ez a kotta 2014Q4-ben.

UPDATE:

Megpróbáltam az ezenebolt.hu-n rendelni, de a regisztrációnál nem jutottam tovább:

ezenebolt-kotelezomezo.png

Azt hittem, a telefonszámmal van baja, de nem, a közterület mező volt túl hosszú, erre akkor jöttem rá, amikor a hosszú rendes címemet (épület, emelet stb.) kicseréltem rövidebb hülyeségre, azt továbbengedte. Nos, innen nem rendelünk.

Happy end: felhívtam telefonon a kotta.info-t a pénz miatt, sűrűn elnézést kértek, és küldik a kottát, mivel a sima nincs, a szlovák-magyar kétnyelvűt. Újabb fordulat: visszahívtak, hogy már kiküldték a csomagot, de a Posta tegnap visszahozta, nem találtak meg, mert nincs is B épület itt. Kijavíttattam velük II. épületre, holnap küldik újra.

Nema problema!

Címkék: usability internet ux Android

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr936770761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása