HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

A ZTE Blade vízbe esett, a HTC Wildfire S-t kiénekelték a kezemből, ezért rövid időre visszatértem a Palm Pré-re, amivel el is lettem volna amíg a világ világ, s még két nap, ha nem kezdett volna egyre sűrűbben vacakolni: hirtelen merült le, nem töltődött rendesen stb.

Megcéloztam a használt piacot, 20 eFt plafonnal. A Blade és a Wildfire után csak annyi kikötésem volt, hogy a készüléknek legyen fizikai billentyűzete, és ne nulla storage legyen benne. Nem is gondoltam, hogy annyiféle slide kivitelű androidos telefon létezik, hogy nem fog elférni a fejemben, a tizedik típus után összedobtam róluk egy táblázatot. Kékkel jelöltem azokat, amelyek borsos áruk miatt nemigen jöhettek szóba, pirossal azokat, amelyek gyatra műszaki paramétereik miatt.

slidephonelist.png

A listára bekerült egy kakukktojás is: a billentyűzet nélküli Pantech Pocket megfogott a formabontó / oldschool (megfelelő aláhúzandó) 4:3 képarányával. Ezt egészen merésznek találtam, mindenképpen díjazom. Persze lehet, csak arra számítottak, hogy az Apple levédeti a 320x480-as képméretet (amit egyébként a PalmOS hozott be Hi-Res+DIA készülékekkel, de ez az Apple-nek nem okozna gondot).

Magam is meglepődtem, amikor egy reggel pittyegett az email értesítés, miszerint megnyertem ebay-en a Pantech Crossovert, amire csak úgy rutinból rálicitáltam. Tegnap meg is érkezett, és mint a mellékelt ábra is mutatja, már viszonylag jól be is laktam: unlockoltam (plusz másfél dollár), upgrade-eltem (2.3.6), no meg írtam az előző gazdájának, hogy legközelebb okostelefon eladáskor nyomjon factory resetet, és az SD kártyát is törölje, ha nem akarja más digitálistartalom-fogyasztását fizetni, nem is szólva arról, hogy a fotó mappa és az email-fiók ilyetén módon való publikálása sem feltétlenül jó ötlet.

pantech_crossover.jpg

Ha magas hőfokon izzó szerelem nincs is köztünk, de jó barátok lettünk, kényelmesen elfér kézben, zsebben, a billentyűzet egész jó - külön öröm a kurzorvezrélő nyilak megléte -, a fél giga tárhely sem merült még ki, pedig már felpakoltam ezt-azt. A sebességgel a nem túl trendi processzor ellenére nincs gond, ugye, a ZTE Blade ugyanekkora teljesítménnyel sokkal nagyobb pixeltömeget mozgatott, de ezt már a HTC WildFire S kapcsán is megtapasztaltam, ti. hogy a kisebb display jobban illik a lassabb gépekhez.

Úgy tűnik, a Pantech inkább csak az AT&T udvari szállítója, sajnálom, hogy nem jelennek meg Európában, egész normális olcsó készülékeket gyártanak.

Fentiek természtesen egyben azt is jelentik, hogy visszatértem a fal elé, lendítem a kezemet, írom a blogot.

Címkék: méret hardware teljesítmény keyboard Android ZTE Blade HTC Wildfire S képfelbontás önköldöknézegetés Pantech Crossover

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr764927932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2012.11.28. 00:07:47

Remek, kíváncsan várom a folytatást!

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2012.11.28. 01:45:06

2.3 fut rajta?
Le tudtad róla törölni az AT&T programokat?
Lehet vele ékezettel írni?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.11.28. 21:39:31

2.3.6 van rajta, gyárit update-eltem. Az AT&T-s szarok rajta vannak, eléggé unom már őket. Ékezettel lehet írni, de úgy, hogy feljön a kis választó izé, bár biztos van valami app, ami jobbat tud.
süti beállítások módosítása