Dobolni akarok, de nem sikerül. Leszedtem 4 appot is, mind csúnyán lagzik. A legjobb eredményt a Drums - Pro Drum Set nyújtja, de a Blade-emen és egy fürgébb tableten egyaránt kb. 100-200 msec is eltelik a képernyő megérintése és a hang megszólalása között (update: Samsung Galaxy S II-n ugyanúgy). Ha csak úgy próbálgatjuk, nem feltűnő, viszont élesben - egy meggondolatlan humánpolitikai döntés miatt a cégnél a második legjobb gitáros pozícióra szorultam vissza, így a szokásos év eleji bulin nem jutott analóg hangszer - lehetetlen, dobosunk (szintén kolléga, mikroelektronikai cégnél meg kell válogatni a dolgozókat) kifejezetten szenvedett tőle. Ha úgy ütök rá a kijelzőre, hogy a körmöm is hozzáér, tisztán lehet hallani a koppintás és a dob megszólalása közti időt. Sok.
Azt, hogy ez mennyire gáz, magam sem tudnám ennél jobban megfogalmazni:
Én 8bit-es demo coderként kezdtem. Ami ott nem fért bele 50 frame/sec-be, az nem volt még kész.
(forrás: Webisztán)
Programozóként úgy vélem, egy sample lejátszása nem akkora feladat, amihez valami nagyon izmos hardware kellene, más platformon nincs ilyen probléma, jönnek is ki a jobbnál jobb iPad-es zenei játékszerek, az emberek meg veszik mint a cukrot és örülnek neki. Valaki felvilágosíthatna, hogy csak rendes app nincs, az Android tényleg ezen a téren is ennyire lame? Vagy mindez csak az én bosszantásom végett történik, hogy a telefont a garancia lejárta előtt a falhoz vágjam?