HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

unnamed.pngA szövegbevitel témáról majd még megeresztek egy hosszabb értekezést, mivel szerintem nagyon fontos összetevője egy telefonnak, érdemes körüljárni. Eddig az Android default virtual keyboarddal küzdöttem, de ennek mától vége. Szokásomhoz híven a reggeli kávé közben lubickoltam egy kicsit a Marketben, itt bukkantam rá a Graffity For Android appra.

Csak most tudatosult bennem, hogy a Blade hosszú idő óta az első készülékem, amelyiken nincs billentyűzet. A Pré után nagyon hiányzik a fizikai keyboard, viszont most, hogy legalább Gaffiti van, kisebb az esélye, hogy falhoz vágom.

Címkék: app Android PalmOS Graffity text input

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr843542471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása