HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

Ennek a címnek az a jelentősége, hogy a családunkban az Apple készülékekből van több, legyen az pécé vagy mobil. Az iPhone-t tartom a legjobb telefonnak, épp itt, ern0 blogján áradoztam róla.

Általában idegesít az Android. Reménytelenül, de főleg kiszámíthatatlanul el tudja veszíteni a reszponzivitását. A következetes laggolás sokkal kevésbé idegesítő, mint a bizonyos ideig tartó csodás, lagmentes használhatóságba belehasító, visszajelzés nélküli váratlan megállás.

Szilvi, a feleségem csodás tesztalany. Az átlagnál sokkal értelmesebb, de - és mennyire utálom ezért - sokkal földhözragadtabb, hogy osztozzon velem a modern technológia minden apróságainak ismeretében.
Neki volt egy igen jó kis kétmagos hétcollos, gigaramos táblagépe, azt mondom, jól ment. De azért az ingerült "most mi van?" egyre többször hangzott el, mígnem végleg kiszakadt a microUSB csatlakozó, amin tölteni lehetett volna: kuka. Átadtam hát neki a jó öreg Ipad2-t, ami az iOS 8-cal már rég nem olyan fürge. De mennyire kiszámíthatóan nem fürge! Nagyon szépen és folyamatosan teszi a dolgát, és csak megszokás kérdése az általános sebesség.

Én meg beújítottam egy androidosat, egy Toshiba Excite Pro-t, 2 giga rammal meg Tegra4-gyel. Miért?

toshiba_excite_pro.jpgMert egyébként szeretem az Androidot.

Is. Mindent szeretek, ami a kütyükkel kapcsolatos lehet. Kifejezetten szeretek telepíteni, belakni egy környezetet. Nem tudom, van-e olyan oprendszer, amit ne installáltam volna már. System 7-től OS/2 Warpon keresztül a Solarisig. És erre, a kütyüzésre, a kísérletezgetésre az Android kitűnően alkalmas. Lehet rootolgatni, launchereket próbálgatni, téglásítani majd nagy örömmel újraéleszteni.

Minden másra, (pl. használni) ott az iOS.

Mert azért ez a Toshiba is egy rakat fos, négyszer annyi rammal meg Tegra4-gyel is sokkal szarabb, mint a még régebbi iPad. Ráadásul root sincs rá. Mindegy.

beex_legend_x2.pngMindeközben egy másik családtag örökölte meg a privát számomra fenntartott iPhone 4s-t, gyorsan vennem kellett valamit. Beugrottam a Tescóba, és vettem egy leakciózott Beex Legend X2 készüléket, kemény 11 000 + párszáz forintért. Az egészben az a csodálatos, hogy ez a kis készülék 4.2-vel meglepően működöképes. Ugyan a kamerája hitvány, használhatatlan, de maga a rendszer működik. Elkezdtem megrendülni, hogy ekkora összegért használható okostelefont lehet kapni.

És emiatt is szeretem az Androidot.

Jó-jó, pár nap után a legapróbb feldaton is elhasalt a kis Beex, hozta mindazt az összes klisét, amit az Android-haterek üvöltenek rendre, igen, falhoz akartam vágni.

Továbbra is fenntartom: bárkinek az iOS, geekeknek Android való, egy igazi geeknek viszont legyen a háznál iOS is.

Címkék: Apple Android iPhone iOS

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr357185951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blog.sancho.hu · http://blog.sancho.hu 2015.02.19. 19:05:24

Egy igazi geeknek bármi jó, ha fut rajta a Linux is. Android alatt pedig fut, csak kell a Play-ről egy Linux Deploy, és kész. :)

István Kopft 2017.04.12. 18:56:25

Azért nem mindegy hogy karbolszappan vagy szarból kappan... Ez a cucc egy noname izé, 10000Ft-ért! Ha vettél volna egy iPhone 4s árának megfelelő androidos telefont, egy kicsit mást tapasztaltál volna...
süti beállítások módosítása