HTML

falhoz vágom

Egy máig is harcoló német alakulatot elhagyva csatlakoztam a Szovjetunió dicsőséges Vörös Hadseregéhez, azaz fiókba került a Palm Pré okostelefonom, mert hozzájutottam egy olcsó androidos készülékhez. Ez az élmény annyira erőteljes, hogy háborgó érzelmeimet rövid, de emellett szakmai korrektségre is törekvő írások formájában próbálom levezetni, melyek végén konklúzióként gyakorta jelenik meg a blog címével összecsengő tiszta rím.

Kövess Twitteren: @ern0plus4
Amerikai Apple szekció: @ottoolah

 
Tágítani akarod a látókörödet, és nem csak a mobil eszközökön akarsz mérgelődni? Akkor neked a TechZilla blog kell.

Kedves Naplóm, régen írtam már beléd, pedig annyi érdekes dolog történt!

Először is, nem sikerült unlockolni a Motorola Droid2 készüléket, a Verizon nagyon erősen odarakta magát a témában. A munkahelyi Nokia Lumia 520 teszttelefont vettem használatba, és bár két nap múlva tudtam, hányadán állunk, azért nyúztam még egy darabig, hogy majd valamikor többet írhassak róla. Ez még várat magára, pedig már egy egész korrekt standup comedy számot is írtam belőle. Pontosabban csak összeraktam, mindössze felsorolom, mit hogyan lehet vagy nem lehet vele csinálni, a harmadik mondat után már könnyezik az értő közönség. Egy bécsi kollégám például a mai napig nem tud napirendre térni afölött, hogy a roaming jele, ami minden másutt egy kis "R" betű a térerőt jelző antenna mellett, Windows Phone 8-on egy háromszög. Fehér beszínezett egyenlő szárú háromszög.

Úgy esett, hogy év végén lejárt néhány céges hűségszerződés, és akik ebbe beleestek, gyorsan bevásároltak különböző 5"-os telefonokból. Egyikük új iPhone-t vásárolt, a másik iPhone-ról tért át Samsung Galaxy S4-re, és nem győzte mutogatni a különböző kunsztokat, egyszóval minden gyerek boldog volt. Mivel a Lumiát nagyon kezdtem unni, otthon is egyre inkább csak a tablet üzemmódban működő Droid2-t használtam, és hát hogy a kollégák se érezzék akkora királynak magukat, rendeltem egy új készüléket, két dolgot szem előtt tartva: az ő készülékeinél olcsóbb és nagyobb legyen.

Tenovo CY-7805

A tervet pedánsan végrehajtottam, a Windows Phone 8 platformnak a hét elején búcsút intettem, mert megérkezett az új telefonom (lásd képünket), ami egy 7 inches dual core processzoros GPS-es androidos készülék, 99 dollárért házhoz szállították Kínából. A neve Tenovo CY-7805, de ez csak rootolás után derült ki, valami szerviz app írta ki. Erről is készül majd bejegyzés, fényképek vannak bőven, mert a kollégák azonnal lekapnak, ha meglátnak telefonálni.

Kedves Naplóm, ezzel zárom soraimat, ígérem, behozom a lemaradást!

Címkék: szolgálati közlemény Windows Phone önköldöknézegetés Wind Motorola Droid2 NoName

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://falhozvagom.blog.hu/api/trackback/id/tr225765135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2014.01.20. 21:06:03

Ha ezt falhoz vágod, még a falban is kárt tudsz tenni!

blash 2014.01.22. 22:31:06

sajna nem 99 dollar, de egy blackberry q5-on vagy q10-en nem gondolkodtal el? foleg, ha ceggel vetetheted...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2014.01.24. 09:48:26

Blackberry nem került a látókörömbe, ahogy iPhone sem. Sok appot akarok, meg sodródni a tömeggel, illetve SSH-val bejelentkezni a telefonon futó Linuxra - ezt ma az Android nyújtja leginkább.
süti beállítások módosítása